Våra tjänster

Företag, organisationer och privatpersoner vänder sig till oss när det gäller Apple. Med över 25 års expertis, våra kunder i fokus och Apple-certifierad personal är vi säkra på att vi kan hjälpa er.

Har du några frågor?

Kontakta oss genom knapparna nedan.

Ring oss Maila oss

Företag och organisation

Fråga oss om råd! Vi är ett lag av säljare, Key Account Managers, VD, teknikchef, tekniker, service- och säljchef. Vår företagsstruktur är familjär, dynamisk och snabbfotad, vilket innebär att ni får precis rätt hjälp av en service-minded organisation.

Vår personal är certifierad av Apple och går kontinuerligt utbildningar i nya produkter och tillvägagångssätt.
Problemfri DEP och MDM
När ni handlar hos oss, så skrivs era produkter in per automatik i Apple Business Manager. Ni behöver bara ange ert DEP ID under mina sidor, checka ut era varor och så är ni igång. Med riktig zero touch deployment kan ni börja arbeta utan dröjsmål.
Flexibel betalning
Ni väljer själva om ni vill leasa eller köpa era produkter. Som avtalskund har ni anpassade priser och kan dessutom välja betalsätt. Har ni frågor om vårt leasingupplägg, ta kontakt med oss så berättar vi mer!
Cirkulär hårdvara
Vi hjälper er med återtag av gammal Apple-utrustning. Ni kan uppgradera och lämna tillbaka vid leasing, samt återvinna era Apple-produkter hos oss. Ni behöver bara tänka på att återställa era produkter innan ni lämnar dessa till oss. Den utrustning som vi inte kan sälja återvinns efter våra och Apples riktlinjer.
Trasig eller stulen enhet?
Som avtalskund har ni tillgång till vår serviceportal och dedikerad tekniker. Om ni dessutom leasar er utrustning så ingår ett stöldskydd. Ni kan lämna över ärendet till oss, så har vi åtgärdat det inom ett par dagar - ibland mycket snabbare än så!

Bli avtalskund redan idag!

Som avtalskund har företaget eller organisationen möjlighet att sätta upp fakturavägar, be om rådgivning inför inköp, möjlighet till skräddarsydd prisbild och ett serviceavtal. Privatpersoner och konsumenter har tyvärr inte denna möjlighet.

Kontakta Jonas för ett möte på 30 minuter:

Ring Mejla

Kontakta Ludvig för ett möte på 30 minuter:

Ring Mejla

Ludvig som håller i äpplen

Privatperson och konsument

Som privatperson kan du få hjälp av oss i kassan, via telefon eller via e-post. Via vår hemsida kan du lägga beställningar dygnet runt. Vår butik är öppen vardagar kl. 08-18.
Har du en trasig Apple-produkt?
Har du en trasig Apple-produkt? Det fixar vi! I kassan kan du registrera ditt ärende med vår hjälp. Vi vägleder dig till en lösning. När vi är färdiga med reparationen av din trasiga produkt, återkommer vi via e-post och SMS. Vi berättar alltid om våra villkor och vad som händer härnäst vid inlämning. Givetvis kan du kontakta oss om du har några frågor under reparationens gång.
Vad kostar det?
Genom vår prislista får du ett uppskattat pris direkt. Priserna uppdateras automatiskt, så du är trygg i att du får rätt pris innan du lämnar in din produkt för reparation. Om din enhet har garanti och felet täcks inom denna så betalar du ingenting. Om det är riktigt bråttom kan du köpa till akuttid och då tar vi ditt ärende direkt.
Jag vill laga min iPhone, hur gör jag?

Genom vår prislista får du ett uppskattat pris direkt.

Knappa in IMEI eller serienumret på din iPhone, ta en säkerhetskopia och kom förbi oss, du hittar oss på Birger Jarlsgatan 108, 114 20 Stockholm. Vi hjälper dig i kassan och många fel kan vi åtgärda samma dag.

Jag vill laga min trasiga Mac, hur gör jag?

Genom vår prislista får du ett uppskattat pris direkt. Knappa in serienumret på din Mac, ta en säkerhetskopia och kom förbi oss, du hittar oss på Birger Jarlsgatan 108, 114 20 Stockholm. Vi hjälper dig i kassan. Om det är riktigt bråttom kan du mot en akutavgift bli prioriterad. Våra tekniker återkommer till dig via e-post och sms så att du enkelt kan följa vad som händer med din Mac.

Om du inte har en disk för att säkerhetskopia din Mac, så säljer vi ett par olika i vår webbshop.

Lagar ni AirPods också?

Ja, det gör vi! Genom vår prislista får du ett uppskattat pris direkt. Knappa in serienumret på dina AirPods (du hittar serienumret på t.ex. din iPhone, under Inställningar > Bluetooth. Tryck på det lilla blåa i:et bredvid namnet på dina AirPods och skriv av serienumret). Lämna in dem hos oss, du hittar oss på Birger Jarlsgatan 108, 114 20 Stockholm. Vi hjälper dig i kassan. Vi kan oftast hjälpa dig direkt medan du väntar.

Vi lagar även iPad, Apple Watch, Apple TV mm

Alla Apple-produkter som är berättigade en reparation kan vi reparera. Om du är osäker på vad som gäller för just dig, ta kontakt med oss så hjälper vi dig.

Kontakta oss genom knapparna nedan.

Ring oss Maila oss

Hitta till oss

Vår butik ligger vid Birger Jarlsgatan 108, 114 20 Stockholm. Hit tar du dig enklast med buss 50, buss 4 eller tunnelbanans röda linje, station Tekniska högskolan.

Här hjälper vi dig med alla dina Apple-produkter, vare sig du är på jakt efter en ny, spännande iPhone, Mac eller iPad, eller behöver snabb hjälp med din trasiga enhet.

Våra öppettider är vardagar kl. 08-18.