AppleCare+ för iPhone 14 Pro Max

Tillverkare Apple
Tillverkarens artikelkod SFYW2ZM/A
Artikelnr MR11679
Modell iPhone 14 Pro Max
Konfigurera din

AppleCare+ till iPhone 14 Pro Max

Konfigurera din

AppleCare+ till iPhone 14 Pro Max

Modell

24 mån 36 mån Köp
/

24 mån 115 kr 115 kr

36 mån 78 kr 78 kr

Köp 2 295 kr 2 295 kr

st
Kan man bara leasa från MacRent? Ni långtidshyr era Apple-produkter till en fast månads- eller kvartalskostnad – utan kontantinsats eller dolda avgifter. Avtalstiden är 24 eller 36 månader och all hantering sker enkelt digitalt. Samtidigt finns vår personliga service tillgänglig via e-post, telefon eller i butik.
Vad innebär det att leasa hos MacRent? Ni väljer produkter och avtalstid (24 eller 36 månader). Med A-Care MacRent-garanti kan ni uppgradera till en ny Mac varje år (vid 24 månaders hyra) eller vartannat år (vid 36 månaders hyra) – utan extra kostnad. När avtalet är signerat med BankID skickas varorna till er, eller så kan ni hämta dem i butik. När avtalet är slut kan ni returnera, uppgradera eller köpa loss produkterna.
Hur fungerar leasingen? Leasingkostnaden startar först när produkterna är levererade. Fakturan kan betalas månadsvis eller kvartalsvis via autogiro – helt utan fakturaavgift.
När börjar jag betala? Ja, ni kan avsluta i förtid mot en lösenkostnad. När avtalet löper ut kan ni returnera, uppgradera eller köpa loss produkterna. Restvärdet är i normala fall ca. 10 % av det finansierade beloppet.
Kan jag avsluta eller köpa loss? Med vår försäkring är ni skyddade mot både stöld och skador – utan värdeminskning. Självrisken är låg: 1000 kr för Mac och 500 kr för iPhone, iPad och Apple Watch. Ni får dessutom en kostnadsfri låneenhet under reparationen.
Vad händer om produkten går sönder? Ja. Med A-Care kan ni uppgradera till en ny Mac varje år (vid 24 månader) eller vartannat år (vid 36 månader). Utan A-Care uppgraderar ni när avtalet löpt ut genom att teckna ett nytt avtal – smidigt via BankID.
Kan jag uppgradera till nyare modeller? När ni returnerar utrustningen ser vi till att den återvinns eller återbrukas på ett hållbart sätt. All data raderas säkert i vår Apple-auktoriserade serviceverkstad.
Vad händer med utrustningen efter leasingperioden? Nej. Ni betalar en fast månads- eller kvartalskostnad – utan kontantinsats, uppläggningsavgift eller fakturaavgift (vid autogiro). Försäkring är valfri men rekommenderas för extra trygghet.
Tillkommer några extra kostnader?

AppleCare+ för iPhone 14 Pro Max

Tillverkare: Apple

Tillverkarens artikelnr: SFYW2ZM/A

AppleCare+ för iPhone

AppleCare+ och AppleCare+ med stöld och förlust är försäkringar som ger dig förtur till teknisk support och hårdvaruskydd inklusive skydd för ett obegränsat antal fall av oavsiktlig skada. Beroende på vilken försäkring du väljer kan du även få skydd vid stöld eller förlust. Försäkringen gäller från den dag du köper AppleCare+.

Vad omfattar AppleCare+?

✅ Självrisk för oavsiktlig skada (skärmen eller glaset på baksidan): 249 SEK

✅ Självrisk för all övrig oavsiktlig skada: 849 SEK

✅ När du köper AppleCare+ för iPhone får du inte bara extra skydd – Apples garanti gäller också under hela de 2 år som avtalet löper.

✅ AppleCare+ omfattar reparation eller byte av Apple-enheten med rätt till service om oavsiktlig skada skulle uppstå. Varje skadeståndsanspråk hanteras mot en självrisk. Om det inte är möjligt att reparera eller byta ut din försäkrade Apple-enhet får du en motsvarande summa i kontanter.

✅ När dina täckta Apple-enheter inkluderar ett laddningsbart integrerat batteri som misslyckas att hålla en laddning på åttio procent (80 %) eller mer från sin ursprungliga specifikation.

✅ AppleCare+ ger dig prioriterad tillgång till Apples experter för teknisk support om Apple-enheten med rätt till service slutar att fungera som den ska.

AppleCare+

AppleCare+ för iPhone ger skydd för ett obegränsat antal fall av oavsiktliga skador. För varje fall tillkommer en självrisk. Dessutom får du service på batteriet, expresstjänst för att byta ut enheten och förtur till Apples experter dygnet runt.

AppleCare+ med stöld och förlust

Du får allt som ingår i AppleCare+ samt upp till två fall av stöld eller förlust varje 12-månadersperiod. För varje fall tillkommer en självrisk.

För att du ska få ersättning vid stöld eller förlust måste Hitta vara aktiverat på enheten vid tillfället för stölden eller förlusten och så länge ärendet behandlas.

Produktinformation

AppleCare+ för iPhone

AppleCare+ och AppleCare+ med stöld och förlust är försäkringar som ger dig förtur till teknisk support och hårdvaruskydd inklusive skydd för ett obegränsat antal fall av oavsiktlig skada. Beroende på vilken försäkring du väljer kan du även få skydd vid stöld eller förlust. Försäkringen gäller från den dag du köper AppleCare+.

Vad omfattar AppleCare+?

✅ Självrisk för oavsiktlig skada (skärmen eller glaset på baksidan): 249 SEK

✅ Självrisk för all övrig oavsiktlig skada: 849 SEK

✅ När du köper AppleCare+ för iPhone får du inte bara extra skydd – Apples garanti gäller också under hela de 2 år som avtalet löper.

✅ AppleCare+ omfattar reparation eller byte av Apple-enheten med rätt till service om oavsiktlig skada skulle uppstå. Varje skadeståndsanspråk hanteras mot en självrisk. Om det inte är möjligt att reparera eller byta ut din försäkrade Apple-enhet får du en motsvarande summa i kontanter.

✅ När dina täckta Apple-enheter inkluderar ett laddningsbart integrerat batteri som misslyckas att hålla en laddning på åttio procent (80 %) eller mer från sin ursprungliga specifikation.

✅ AppleCare+ ger dig prioriterad tillgång till Apples experter för teknisk support om Apple-enheten med rätt till service slutar att fungera som den ska.

AppleCare+

AppleCare+ för iPhone ger skydd för ett obegränsat antal fall av oavsiktliga skador. För varje fall tillkommer en självrisk. Dessutom får du service på batteriet, expresstjänst för att byta ut enheten och förtur till Apples experter dygnet runt.

AppleCare+ med stöld och förlust

Du får allt som ingår i AppleCare+ samt upp till två fall av stöld eller förlust varje 12-månadersperiod. För varje fall tillkommer en självrisk.

För att du ska få ersättning vid stöld eller förlust måste Hitta vara aktiverat på enheten vid tillfället för stölden eller förlusten och så länge ärendet behandlas.